9 september 2026 Externt
Patientutbildningscentrum bjuder in till dialogmöte, med syfte att stärka samarbetet mellan sjukhusen och patientföreningarna i nordvästra Skåne. Under mötet finns möjlighet att lyfta gemensamma frågor och utbyta erfarenheter med varandra.
När: Onsdag 9 september klockan 16–19
Var: Charlotte Yhléns gata 10, Helsingborgs lasarett plan S (KTC:s lokaler)
Anmälan
Senast den 17 augusti. 1-2 representanter per förening.
Telefon: 042 – 406 25 90, e-post: puc.helsingborg@skane.se
Läs mer i inbjudan nedan: